Regulamin
§ 1. POSTANOWIENIA OGĂLNE
1. http://www.wzorcowniamundurowa.pl jest serwisem internetowym, ktĂłrego wĹaĹcicielem jest Robert Pietrzyk RozĹogi 14a/98 01-310 Warszawa, NIP: PL 522-309-28-16, numer telefonu: 514 839 836 , adres e-mail: airogromintl@gmail.com
2. Niniejszy regulamin okreĹla, w szczegĂłlnoĹci rodzaje i zakres Ĺwiadczenia usĹug drogÄ
elektronicznÄ
, warunki Ĺwiadczenia tych usĹug, w tym warunki zawierania i rozwiÄ
zywania umĂłw o Ĺwiadczenie usĹug drogÄ
elektronicznÄ
oraz tryb postÄpowania reklamacyjnego.
§ 2. DEFINICJE
1. Regulamin â niniejszy regulamin;
2. Serwis â witryna internetowa http://www.wzorcowniamundurowa.pl;
3. Operator â Robert Pietrzyk RozĹogi 14a/98 01-310 Warszawa, NIP: PL 522-309-28-16, numer telefonu: 514 839 836, adres e-mail: airogromintl@gmail.com
3. UĹźytkownik â osoba fizyczna, ktĂłra ukoĹczyĹa 18 lat i posiada peĹnÄ
zdolnoĹÄ do czynnoĹci prawnych, jak rĂłwnieĹź osoba fizyczna, ktĂłra ukoĹczyĹa 13 rok Ĺźycia, ale nie ukoĹczyĹa 18 lat w zakresie w jakim moĹźe nabywaÄ prawa i zaciÄ
gaÄ zobowiÄ
zania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.). UĹźytkownikiem moĹźe byÄ rĂłwnieĹź osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadajÄ
ca osobowoĹci prawnej, ale mogÄ
ce we wĹasnym imieniu nabywaÄ prawa i zaciÄ
gaÄ zobowiÄ
zania, przystÄpujÄ
ca do korzystania z Serwisu. Osoby dziaĹajÄ
ce w imieniu osoby prawnej lub jednostki organizacyjne nieposiadajÄ
ce osobowoĹci prawnej oĹwiadczajÄ
, Ĺźe sÄ
upowaĹźnione do samodzielnej reprezentacji;
4. Klient â UĹźytkownik Serwisu dokonujÄ
cy zakupu wybranego przez siebie Towaru za poĹrednictwem Serwisu;
5. Konsument â UĹźytkownik bÄdÄ
cy osobÄ fizycznÄ
dokonujÄ
cy z Operatorem czynnoĹci prawnej niezwiÄ
zanej bezpoĹrednio z jej dziaĹalnoĹciÄ
gospodarczÄ
lub zawodowÄ
;
6. Towar â asortyment narzÄdzi budowlanych;
7. Formularz Zlecenia â dokument elektroniczny w Serwisie, sĹuĹźÄ
cy do zĹoĹźenia Zlecenia w Serwisie;
8. Formularz Kontaktowy â dokument elektroniczny w Serwisie, sĹuĹźÄ
cy do nawiÄ
zania kontaktu z Operatorem;
9. Ustawa â ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
§ 3. ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU
1. UĹźytkownik korzystajÄ
c z Serwisu, musi skorzystaÄ z urzÄ
dzenia elektronicznego speĹniajÄ
cego minimum wymagaĹ technicznych (system operacyjny: Windows, Linux lub Mac OS; Procesor: 1 GHz; RAM: 1 GB pamiÄci RAM) oraz posiadajÄ
cego zainstalowanÄ
przeglÄ
darkÄ internetowÄ
, w tym dostÄp do sieci Internet.
2. Operator przy wykorzystaniu Serwisu Ĺwiadczy za poĹrednictwem sieci Internet sprzedaĹź TowarĂłw.
3. UĹźytkownik korzystajÄ
cy z Formularza Kontaktowego lub Formularza Zlecenia obowiÄ
zany jest do zamieszczania aktualnych i zgodnych ze stanem faktycznym danych.
4. UĹźytkownik moĹźe nawiÄ
zaÄ z Operatorem kontakt za pomocÄ
numer telefonu: +48 514 839 836, adres e-mail: airogromintl@gmail.com
5. Za zawarcie umowy o Ĺwiadczenie usĹug drogÄ
elektronicznÄ
uwaĹźa siÄ moment nawiÄ
zania poĹÄ
czenia miÄdzy komputerem UĹźytkownika i Serwisem, poprzez uruchomienie przez UĹźytkownika w przeglÄ
darce internetowej dowolnej strony Serwisu (samodzielne wprowadzenie adresu URL lub poprzez uĹźycie przekierowania na dowolnÄ
stronÄ Serwisu). RozwiÄ
zanie umowy o Ĺwiadczenie usĹug drogÄ
elektronicznÄ
nastÄpuje z momentem opuszczenia przez UĹźytkownika stron Serwisu.
6. Operator uprawniony jest do prowadzenia prac konserwacyjnych w Serwisie, ktĂłre mogÄ
powodowaÄ czasowe utrudnienia lub uniemoĹźliwienie UĹźytkownikom korzystania z usĹug. Terminy prac i przewidywany czas ich trwania, bÄdzie publikowany na stronie gĹĂłwnej Serwisu, przed rozpoczÄciem ww. prac.
§ 4. SKĹADANIE ZAMĂWIENIA W SERWISIE
1. SkĹadanie zamĂłwienia w Serwisie jest moĹźliwe przez 7 (sĹownie: siedem) dni w tygodniu i 24 (sĹownie: dwadzieĹcia cztery) godziny na dobÄ, z zastrzeĹźeniem § 3 ust. 6 Regulaminu.
2. UĹźytkownik moĹźe zĹoĹźyÄ zamĂłwienie w Serwisu bez koniecznoĹci rejestracji konta.
3. Klient przesyĹajÄ
c zamĂłwienie, skĹada Operatorowi ofertÄ zawarcia umowy sprzedaĹźy. WysĹane przez Operatora potwierdzenie przyjÄcia zamĂłwienia na podany przez Klienta adres e-mail, stanowi oĹwiadczenie o przyjÄciu powyĹźszej oferty.
4. Zamieszczone w Serwisie ceny TowarĂłw podawane sÄ
w zĹotych polskich, z uwzglÄdnieniem obowiÄ
zujÄ
cej stawki podatku VAT, jednakĹźe nie uwzglÄdniajÄ
kosztĂłw dostawy.
5. SkĹadajÄ
c zamĂłwienie Klient korzysta z Formularza ZamĂłwienia, w ktĂłrym wypeĹnia niezbÄdne pola, zamieszczajÄ
c dane wymagane do realizacji zamĂłwienia, na koĹcu potwierdza zamĂłwienie poprzez klikniÄcie na przycisk âZamĂłwienie oznacza obowiÄ
zek zapĹatyâ.
6. Wszystkie oferowane i dostarczane Towary sÄ
fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych, ktĂłre zostaĹy legalnie wprowadzone na rynek polski
7. W celu zĹoĹźenia zamĂłwienia Klient zobowiÄ
zany jest dokonaÄ wyboru zamawianych TowarĂłw; sposobu dostawy, w tym adresu dostawy oraz sposobu pĹatnoĹci.
8. Klient moĹźe dokonywaÄ zmian w zamĂłwieniu lub je anulowaÄ do momentu przekazania zamĂłwienia do wysyĹki.
9. ZamĂłwienie realizowane jest w ciÄ
gu 1 – 3 (sĹownie: jeden – piÄÄ) dni roboczych od zaksiÄgowania wpĹaty naleĹźnoĹci na rachunku bankowym Operatora. W razie pĹatnoĹci za pobraniem przy odbiorze, zamĂłwienie realizowane jest w ciÄ
gu 1-3 (sĹownie: jeden – piÄÄ) dni roboczych od dnia potwierdzenia przyjÄcia zamĂłwienia przez Operatora.
10. W przypadku niedostÄpnoĹci zamĂłwionych przez Klienta TowarĂłw i braku moĹźliwoĹci realizacji zamĂłwienia, Operator zawiadomi o tym fakcie Klienta i zwrĂłci wpĹacone pieniÄ
dze w ciÄ
gu 3 (sĹownie: trzech) dni roboczych.
11. W przypadku niedostÄpnoĹci czÄĹci zamĂłwionych TowarĂłw z przyczyn uniemoĹźliwiajÄ
cych realizacjÄ zamĂłwienia w czasie okreĹlonym w zamĂłwieniu, Klient informowany jest o stanie zamĂłwienia i uprawniony jest do podjÄcia decyzji o dalszym sposobie jego realizacji. Klient ma nastÄpujÄ
ce moĹźliwoĹci:
a) czÄĹciowa realizacji, tj. Operator realizuje zamĂłwienie wyĹÄ
cznie w zakresie dostÄpnych TowarĂłw, a zwolniony zostaje z obowiÄ
zku realizacji za Towary niedostÄpne;
b) oczekiwanie na realizacjÄ, tj. Klient zgĹasza Operatorowi gotowoĹÄ poczekania na realizacjÄ zamĂłwienia, aĹź Towar bÄdzie dostÄpny;
c) anulowanie caĹoĹci zamĂłwienia, tj. Klient zwalania Operatora z obowiÄ
zku realizacji zamĂłwienia.
– w przypadku punktu a) i c), gdy Klient dokonaĹ pĹatnoĹci za zamĂłwiony Towar, Operator zwrĂłci naleĹźnoĹÄ w ciÄ
gu 3 (sĹownie: trzech) dni roboczych.
§ 5. DOSTAWA
1. Serwis realizuje dostawy na terenie caĹej Polski za poĹrednictwem Poczty Polskiej.
2. Czas dostawy towaru wynosi od 2 â 7 (sĹownie: dwĂłch-siedmiu) dni roboczych, liczony od momentu wysĹania paczki przez Operatora.
3. Istnieje moĹźliwoĹÄ odbioru osobistego zamĂłwionych TowarĂłw w Warszawie, punkty odbioru podane sÄ
w zakĹadce kontakt.
4. Koszty transportu ksztaĹtujÄ
siÄ nastÄpujÄ
co:
a) 17zĹ (sĹownie: siedemnaĹcie) zĹotych (brutto) â przedpĹata przelewem
b) 22zĹ (sĹownie: dwadzieĹcia dwa) zĹote (brutto) â pĹatnoĹÄ przy odbiorze;
c) przy zakupach na kwotÄ powyĹźej 500.00 (sĹownie: siedemset) zĹotych (brutto) dostawa gratis.
5. Cennik oraz regulamin wysyĹek obowiÄ
zuje tylko w przypadku wysyĹek na terytorium RP w przypadku wysyĹek zagranicznych cena oraz warunki dostawy negocjowane sÄ
indywidualnie
§ 6. PĹATNOĹCI
Serwis wyróşnia nastÄpujÄ
ce formy pĹatnoĹci:
a) przelew bankowy, przelew elektroniczny – realizacja zamĂłwienia rozpoczyna siÄ po otrzymaniu przez Serwis potwierdzenia wpĹyniÄcia wpĹaty na konto Operatora. PĹatnoĹÄ nastÄpuje po potwierdzeniu zamĂłwienia.
b) pobranie przy odbiorze – realizacja zamĂłwienia rozpoczyna siÄ po zakoĹczeniu procesu skĹadania zamĂłwienia. PĹatnoĹÄ nastÄpuje po odbiorze Towaru.
§ 7. GWARANCJA
Wszystkie oferowane Towary posiadajÄ
fabrycznÄ
gwarancje obowiÄ
zujÄ
ca na terenie Polski (produkty posiadajÄ
wĹasnÄ
pisemnÄ
gwarancje, ale w niektĂłrych markach podstawÄ
gwarancji jest paragon lub faktura Vat).
§ 8. POSTÄPOWANIE REKLAMACYJNE
1. W razie ujawnienia siÄ wady fizycznej lub prawnej Towaru Klient moĹźe zgĹosiÄ Operatorowi reklamacjÄ. ZgĹoszenie moĹźe nastÄ
piÄ w kaĹźdej formie. W przypadku wyboru formy pisemnej w zaĹÄ
czniki nr 1 do Regulaminu znajduje siÄ wzĂłr reklamacji Towaru.
2. W ramach postÄpowania reklamacyjnego Klientowi przysĹuguje moĹźliwoĹÄ wymiany Towaru na nowy, naprawa Towaru, obniĹźenie ceny lub odstÄ
pienie od umowy, jeĹźeli wada jest istotna.
3. Reklamacje naleĹźy zgĹosiÄ Operatorowi oraz odesĹaÄ reklamowany Towar na adres Operatora, tj. Robert Pietrzyk RozĹogi 14a/98 01-310 Warszawa, NIP: PL 522-309-28-16, numer telefonu: 48 514 839 836, adres e-mail: airogromintl@gmail.com
4. Rozpatrzenie reklamacji nastÄpuje niezwĹocznie, nie później niĹź w ciÄ
gu 14 (sĹownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. W razie przekroczenia terminu, uznaje siÄ Ĺźe reklamacja jest zasadna.
§ 9. ODSTÄPIENIE OD UMOWY
1. Konsument, ktĂłry zawarĹ umowÄ na odlegĹoĹÄ lub poza lokalem przedsiÄbiorstwa, moĹźe w terminie 14 (sĹownie: czternastu) dni odstÄ
piÄ od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztĂłw, z wyjÄ
tkiem kosztĂłw okreĹlonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy.
2. Uprawnienie do odstÄ
pienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiÄbiorstwa lub na odlegĹoĹÄ o ktĂłrym mowa w ust. 1 powyĹźej, nie przysĹuguje konsumentowi w odniesieniu do zawartych umĂłw okreĹlonych w art. 38 Ustawy.
3. Konsument moĹźe odstÄ
piÄ od umowy, skĹadajÄ
c Operatorowi oĹwiadczenie o odstÄ
pieniu od umowy. OĹwiadczenie moĹźna zĹoĹźyÄ na formularzu, ktĂłrego wzĂłr stanowi zaĹÄ
cznik nr 2 do Regulaminu.
4. Zwracany Towar naleĹźy odesĹaÄ na adres Operatora, tj. Wzorcownia mundurowa, ul. Warszawa.
5. Operator nie później niĹź w terminie 14 (sĹownie: czternastu) dni od dnia otrzymania oĹwiadczenia konsumenta o odstÄ
pieniu od umowy, zwrĂłci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego pĹatnoĹci, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
6. Zwrot, o ktĂłrym mowa w ust. 5 nastÄpuje przy uĹźyciu takiego samego sposobu zapĹaty, jakiego uĹźyĹ Konsument, chyba Ĺźe Konsument wyraĹşnie zgodziĹ siÄ na inny sposĂłb zwrotu, ktĂłry nie wiÄ
Ĺźe siÄ dla niego z Ĺźadnymi kosztami.
7. JeĹźeli Konsument wybraĹ sposĂłb dostarczenia rzeczy inny niĹź najtaĹszy zwykĹy sposĂłb dostarczenia oferowany przez Operatora, Operator nie jest zobowiÄ
zany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztĂłw.
8. Konsument zwraca Towar Operatorowi niezwĹocznie, jednak nie później niĹź w terminie 14 (sĹownie: czternastu) dni, od dnia w ktĂłrym odstÄ
piĹ od umowy. Konsument ponosi bezpoĹrednie koszty zwrotu Towaru.
9. Konsument ponosi odpowiedzialnoĹÄ za zmniejszenie wartoĹci rzeczy bÄdÄ
ce wynikiem korzystania z niej w sposĂłb wykraczajÄ
cy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
§ 10. POSTANOWIENIA KOĹCOWE
1. Strona Serwisu oraz poszczegĂłlne strony internetowe, w tym zamieszczone w nich treĹci stanowiÄ
przedmiot prawa autorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.).
2. Jakiekolwiek zwielokrotnianie, w tym kopiowanie lub inne publiczne rozpowszechnianie wymienionych materiaĹĂłw w ust. 1 Serwisu, wymaga zgody Operatora.
3. Regulamin w pierwotnym brzmieniu wchodzi w Ĺźycie w momencie zamieszczenia jego na stronie internetowej Serwisu.
4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie majÄ
zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o Ĺwiadczeniu usĹug drogÄ
elektronicznÄ
(Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.).
5. Operator jest uprawniony do zamiany Regulaminu. Informacja o zmianie Regulaminu pojawi siÄ na stronie gĹĂłwnej Serwisu i staje siÄ skuteczna wobec UĹźytkownikĂłw w terminie 14 (sĹownie: czternastu) dni od momentu udostÄpnienia treĹci zmienionego Regulaminu w Serwisie. Wszelkie czynnoĹci realizowane w Serwisie przed wejĹciem w Ĺźycie zmian sÄ
regulowane na zasadach dotychczas obowiÄ
zujÄ
cego Regulaminu. Dalsze korzystania z Serwisu oznacza akceptacjÄ wprowadzonych zmian w Regulaminie, zaĹ odmowa akceptacji nowego Regulaminu skutkuje rozwiÄ
zaniem umowy i zaprzestaniem korzystania z Serwisu.
6. JeĹźeli ktĂłrekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sÄ
du za niewaĹźne, pozostaĹe postanowienia pozostajÄ
w mocy.
7. IntegralnÄ
czÄĹÄ Regulaminu stanowiÄ
:
a) zaĹÄ
cznik nr 1 Reklamacja towaru;
b) zaĹÄ
cznik nr 2 OĹwiadczenie o odstÄ
pieniu od umowy zawartej na odlegĹoĹÄ lub poza lokalem przedsiÄbiorstwa.
ZaĹÄ
cznik nr 1 Reklamacja towaru:
Do ImiÄ, nazwisko Reklamacja towaru Niniejszym zawiadamiam, iĹź zakupiony przeze mnie w dniu âŚâŚâŚ roku towar jest wadliwy. Z uwagi na powyĹźsze, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny ĹźÄ dam: â˘Â   wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1) Z powaĹźaniem *niepotrzebne skreĹliÄ ZaĹÄ cznik nr 2 OĹwiadczenie o odstÄ pieniu od umowy zawartej na odlegĹoĹÄ lub poza lokalem przedsiÄbiorstwa: Do ImiÄ, nazwisko OĹwiadczenie Ja/My (*)âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.âŚâŚâŚâŚâŚ niniejszym informujÄ/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstÄ pieniu od umowy sprzedaĹźy nastÄpujÄ cych rzeczy(*) âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ..âŚâŚ Data zawarcia umowy âŚâŚâŚâŚâŚâŚroku. âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ |
godziny otwarcia:



